#TRILL ZSOLT




Hogy gyászoljunk valakit, akit még el sem temethetünk?
 

Hogy gyászoljunk valakit, akit még el sem temethetünk?

Nem sportfilm lett, még csak nem is életrajzi, de az sem lenne teljesen igaz, ha azt mondanánk: nem lényeges, hogy az egykori hegymászó, Erőss Zsolt özvegyéről szól ez a film, mert a gyászról általánosságban mond el valamit. A Magasságok és mélységek épp úgy a gyerekekkel magára maradó Sterczer Hilda személyes története, mint amennyire mindazoké, akik vesztettek már el számukra fontos embert.





Ez a Mancs nem az a Mancs – a cukiság sem jött be
 

Ez a Mancs nem az a Mancs – a cukiság sem jött be

Hiába a cím, a Mancs valójában nem a világhírű magyar mentőkutyáról szól – a történelemhűség helyett inkább a cukiságra helyezték a hangsúlyt a készítők. A bugyuta animációs betétekkel és életszerűtlen, érdektelen forgatókönyvvel operáló alkotás létrejötte tíz éve húzódott, ennek megfelelően egy összevissza csapongó film került a mozikba, ami ismét elriaszthatja a nézőket a magyar film világától. "Biztos jó kis bohózat a film, csak ne lenne Mancs a címe" – kesereg az egykori valódi Mancs valódi gazdája. Nincs igaza: bohózatnak is silány.

Bodnár Zsolt Bodnár Zsolt







Ónodi Eszter és Trill Zsolt lett a legjobb
 

Ónodi Eszter és Trill Zsolt lett a legjobb

A budapesti Örkény Színház Mesél a bécsi erdő című produkciója lett a legjobb előadás a 17. Pécsi Országos Színházi Találkozón (POSZT), amelynek díjait a tíznapos fesztivált záró szombati gálaesten adták át.

MTI MTI